Forum Forum klasy 2 a Lots haha ;D Strona G│ˇwna Forum klasy 2 a Lots haha ;D
Forum klasy 2a Lots :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Ja nie strasze ja Was uswiadamiam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 a Lots haha ;D Strona G│ˇwna -> Sprawdziany :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Maxymalny Ëcze˝ Zaawansowany Gospodarz



Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 8:01, 05 Kwi 2014    Temat postu: Ja nie strasze ja Was uswiadamiam

Zreszta poczytaj sama [link widoczny dla zalogowanych] pozdrawiam goraco!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Bez Bromergonu? ja mam zamiar przekluc sobie pepek ale mam niezlego cykora!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na temat g┼éod├│wek polecam ksi─ů┼╝k─Ö G.P.Ma┼éachowa pt.

chyba niczym innym wi─Öcej [link widoczny dla zalogowanych] madzia81- PRL 18ng/ml o ile si─Ö ogientuje to jest w granicach normach,idealny jest od 3-15 ng/ml, a 15-20 to dobry wynik
Latkowski nawet w polowie nie potrafi tak pieknie operowac nosow! nie zabardzo wyobra┼╝am sobie sytuacj─Ö ┼╝ebysmy mieli osobne konta i narazie nie zano┼Ťi si─Ö na to ┼╝eby┼Ťmy chciel co┼Ť w tym uk┼éadzie zmienia─ç. Ja na razie nie podj─Ö┼éam decyzji czy zaszczepi─Ö. Wiedz─ů co moze sie zdarzy─ç i jakie mog─ů by─ç konsekwencje. tego nie wiem. [link widoczny dla zalogowanych]
ja lubie wina czerwone wytrawne.co prawda latem pijam chetniej biale ale wino musi byc dla mnie wytrawne. Kupi┼éam zamiast sterylizatora - dzbanek do filtrowania wody Brita. po zabiegu (w moim przypadku bez szycia) na dziure po zebie dostaje sie tampon. Dzisiaj chcialam to jako┼Ť naprawi─ç i po┼éozy┼éam jasny br─ůz garniera (bo na opakowaniu pisa┼éo, ze z czarnego robi ciemny br─ůz). mo┼╝na z toba pogadac?? [link widoczny dla zalogowanych] Dzis zdjelam sobie wreszcie opatrunki, przemoglam sie, zeby rany sie goily, niby szwy rozpuszczalne wewnatrz, ale mam takie jakby guzki w szwach, czy to normalne?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Wystarczy kropelka i nie ma problemu Skutk├│w ubocznych nie odczuwam, stosuj─Ö na noc, na zmian─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
G┼éownie przy urazach mi─Ö┼Ťni, ┼Ťci─Ögien, ale tak┼╝e na sk├│ze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

sand-dep naprawd─Ö gratulacje!! [link widoczny dla zalogowanych] Dzwoni┼éam do firmy od prania dywan├│w i b─Ödzie mnie kosztowa┼éo takie pranie 120z┼é a niewiem czy dadz─ů rad─Ö usun─ůc ten odur.
Jab┼éka spr├│buj─Ö po┼éyka─ç magnez. Ale: Te┼╝ bym chcia┼éa trafi─ç na takiego, kt├│ry mi co┼Ť przepisze i si─Ö to troch─Ö uspokoi Zapisa┼éam si─Ö na studia j─Özykowe, dzisiaj mam sta┼é─ů prac─Ö w lotnictwie, zarabiam pod 3 tysi─ůce euro, czasem wi─Öcej, mieszkam w Mediolanie. [link widoczny dla zalogowanych]
Sa na poziomie takich polskich burakow. Witajcie...!! DLA DZIECI: moim zdaniem najg┼éupsze pytanie to: Przebi┼éam sobie p─Öpek w studiu kolczykowania cia┼éa bo tam jest najlepiej poniewarz kosmetyczki sie na ty nie znaj─ů wiec posz┼éam do profesionalisty.Zap┼éaci┼éam 45 z┼é. Po pierwszych zakupach jeste┼Ť ju┼╝ mniej wi─Öcej zorientowana, co i w jakim rozmiarze Ci pasuje, przy nast─Öpnych bierzesz dodatkowo pod uwag─Ö opinie o danym modelu, jakie dziewczyny zamieszczaj─ů na Lobby czy na Balkonetce i ilo┼Ť─ç zamawianych rozmiar├│w maleje, prawdopodobie┼ästwo zam├│wienia idea┼éu ro┼Ťnie. niestety nie tyle kwalifikacji, co dobrej znajomosci jezyka mi brak narazie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jazda na rowerze znowu troche krwi i ten bol podbrzusza caly czas a lekarz na to mi caly czas ze sama sie wkrecam to z kad bol piersi nie dam rady palic papierosow bo mnie cofa i czuje sie jakos innaczej taka otepiala nic mi sie nie chce
[link widoczny dla zalogowanych]
brac zwolnienie (jesli pracujecie czy sie uczycie) po zabiegu co najmniej 2 dni!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] .
[link widoczny dla zalogowanych]

No ale widz─Ö, ┼╝e klinik ana Zamenhoffa ma totalne powodzenie [link widoczny dla zalogowanych] Co polecacie na nieprzyjemne zapachy, nie chodzi mi o czysto┼Ť─ç lecz o zapach.
pamietam jak kiedys jeden z nich postwil mnie przed faktem dokonamym a co mi oswiadczyl?? Pozatym oddalabym probe kalu do analizy (jakos musialabys sobie z tym poradzic oraz krew i mocz. Witajcie Witam! bed─Ö wdzi─Öczna za jak─ůkolwiek informacj─Ö [link widoczny dla zalogowanych]
nie nie do Ciebie oczywiscie tylko do niejakiej/kiego adelajjjjdea zeby wlosy nie byly po niej twarde, suche. Pewnie, ze z wag─ů 100 kg zycie skraca sie bardzo znacznie, ale to nie powod by wystawiac je na niebezpieczenstwo bior─ůc M. Wraz z ni─ů wydostaj─ů si─Ö zb─Ödne produkty przemiany materii. Zanim odpowiem Zainteresowanej to... sylikony czy wasze biusty wypchane . Polecam ksi─ů┼╝k─Ö Nowa dieta Atkinsa.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
mam od dluzszego czasu problemy z jelitami, czy lewatywa moze mi pomoc?
[link widoczny dla zalogowanych]

Po kilku dniach było to 30 min.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie wiem jak Ty manius30, ale ja musia┼éam moje male┼ästwo urodzi─ç, ┼éy┼╝eczkowanie mia┼éam tylko pozosta┼éo┼Ťci.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dzisiaj tam jad─Ö z reklamacj─ů. [link widoczny dla zalogowanych] - jak mawia jeden zakonnik z Torunia.
To co┼Ť z Nike nie powinno mie─ç prawa nazywa─ç si─Ö stanikiem, to jest szmatka nie nadaj─ůca si─Ö do niczego. Znalam ludzi, ktorzy bez znajomosci jezyka znalezli prace w fabryce. Culture Club (Boy George) - Karma Chameleon nUrszula- Wojtek ma ju┼╝ 12 z─Öb├│w (wszystkie jedynki, dw├│jki, czw├│rki), teraz rosn─ů trzy tr├│jki. Nie robie tego od lat a jak przypominam sobie, co wychodzi┼éo z samodzielnego farbowania to a┼║ mam dreszcze. [link widoczny dla zalogowanych]
ktoras ze str nie moze ponownie wzi─ů─ç ┼Ťlubu ko┼Ťcielnego?? troche ciezkie zestawienie-ale odpowiednimi dodatkami mozna to zmienic ┼éAAAAAAAAAAAAAA !!! a po jakim czasie zazywania go zaczely wam objawy przechodzic? Po prostu nie nadajesz sie tu Wszystkie w─ůtpliwo┼Ťci i l─Ök przed tym, ┼╝e dziecko mo┼╝e byc chore itp prysn─Ö┼éy. iw6k - super!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 a Lots haha ;D Strona G│ˇwna -> Sprawdziany :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin