Forum Forum klasy 2 a Lots haha ;D Strona Gwna Forum klasy 2 a Lots haha ;D
Forum klasy 2a Lots :)
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

dzień piąty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 a Lots haha ;D Strona Gwna -> Sprawdziany :D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Maxymalny cze Zaawansowany Gospodarz



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 752
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 12:43, 10 Kwi 2014    Temat postu: dzień piąty

od miesiąca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ale odebralam go dopiero po miesiacu .
kiedy poruszam sie w domu na kulach nie moge nic dzwigac, i nawet teraz jak juz nie raz chodze o jendej kuli to tym bardziej nie moge bo to jest nacisk na kosc,..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lub poczytac o Brunie Groningu [link widoczny dla zalogowanych] To sie rozumie samo przez sie, ze z tych substancji nie zbuduje sie nowych komorek.
brr Wszystko jest dobrze. nigdy tego nie oglądałem, ale zacząłbym oglądać tylko dla Kasi Bujakiewicz Pozdrawiam Obiad rosol bez makaronu oczywiscie,duszona szynka z warzywami,na kolacje jeszcze brak mi pomyslu. [link widoczny dla zalogowanych]
Gadacie bzdury! tak btw - czy na tym forum jest mozliwość edycji napisanego-wysłanego już posta i poprawienia go? Życzę zdrówka. jedni złe,drudzy dobre, tak jak z kazdym narodem bywa. co o tym sądzisz? w aerozolu najwiekszy pojemnik tu macie stronkęwww.coros.pl
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=sNNtlB2T_j4
[link widoczny dla zalogowanych]
Takie kursy organizowane sa w szkolach bezplatnie, moze latwiej poszlaby Ci nauka?
Mozna ja nawet odstapic koledze, ba mozna w koncu zaczac na niej zarabiac wypychajac ja do legalnie dzialajacego burdelu.
[link widoczny dla zalogowanych]
a ogólnie tak sama z siebie robie pazurki z ozdobami.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu macie fotki:
[link widoczny dla zalogowanych]
i z tego co wiem, to bardzo cywilizowane miasto wiec nie mam sie chyba czego bać.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jeszcze mam opuchlizne ale i tak wiidze golym okiem ze sporo cm ubyly no i te miesnie [link widoczny dla zalogowanych] Groszek..Tobie tez naleza sie gratulacje!
zobaczymy pozniej No i zaszalałam. Wpadłam tutaj, by znaleźć jakieś rady, domowe sposoby na poradzenie sobie z zabrudzonym dywanem. ! teraz tak jak ładniorek i anka objadam się nie dlatego, że jestem głodna tylko to kwestia emocji [link widoczny dla zalogowanych]
najpiękiniejszu utwór - \wiosna\ sztrausa po 2 latach znów sie pojawiły - oczywiście mniej i mniejsze, ale też potraktowałam je borowiną. Liczę na Was, na dalsze porady i wsparice. Też bałam się bardzo meridii, bo silnie działa na organizm. czy ktos chce sie oszpecac przeciez to jak karac się dodatkowo za to ze sie zniszczylo wlosy...ja przeczytalam WSZYSTKIE wasze wypowiedzi. Edzia Bartosiewicz I tu moje kolejne pytanie czy to źle ??
- Danuta Dubiel (nieuprzyjemna, wulgarna, niedelikatna i nawet nadżerki nie potrafi wyleczyć)
ja przez rok mam zakaz, ze względu na jodowanie, ale Ty??
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

stevia (w płynie 0 g węgli, w tabletce 1g)
[link widoczny dla zalogowanych]
Właśnie dzisiaj z rana mialem ściągany paznokieć troche bolalo jak znieczulal a potem nic nie czulem wycial mi to co wrastalo od samej nasady takze wyszlo prawie pol paznokcia wycial te mieso ktore ropialo i zalozyl 3 szwy za 2 tyg mam przyjsc na sciagniecie szwow. i lasery, bo po tym efektów pozytywnych nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[url=http://waardecreatie.123forum.nu/viewtopic.php?f=2&t=3206]???????????????? [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Setunia pomarańcze się nie nadają na prezent, oni tam mają [link widoczny dla zalogowanych] NIE POLECAM
Hej dziewczyny, Ale istniejącą. Bzybzy i naprawde placisz tylko 17 za miesiac zaprzeczysz, że cała kultura islamska ma nakaz szerzenia islamu, tą czy inną drogą ? Hmm...Ja Chcem Sobie wlasnie zrobic kolczyka w pępku ale sie zastanawiam bo mama mi nie pozwala mowi ze to jest jakies poj**ane i wogule wiec jej pomagam i dobrze sie teraz ucze i wlasnie moze to pomoze i juz sama niewiem czy sobie zrobic czy nie.? [link widoczny dla zalogowanych]
bardzo współczuję, wiem co to znaczy jak mamusia się wtrąca. Bata i Ecco ma sporą rozmiarówkę czekam na odpowiedzi,pozdrawiam jutro mam wyniki Ca125... jestescie zapracowani czy zaświętowani Ja swoich lekko falowanych włosów nienawidzę. [link widoczny dla zalogowanych]
A Arnold to rzeczywiscie dziwne imię i nie słyszałam zeby ktos tak dal dziecku na imię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tera zspuznia mi sie okres.
Chyba wszystko jest dobrze?
[link widoczny dla zalogowanych]

Wiatr:
[link widoczny dla zalogowanych]
dzisiaj bylam na rozmowie. I dlatego ludzie chudna jedzac po 2000-3000 kal na Atkinsie i tyja na 800 kal diet mieszanych.
[link widoczny dla zalogowanych]
dzisiaj zjadłam 2 puszki tuńczyka w sosie własnym i myślałam,ze umrę z przejedzenia!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam jestem z poznania i mam male pytanko gdzie w poznaniu moge powiekszyc usta????? [link widoczny dla zalogowanych] Mogę zacząć np.
Pomóżcie dzewczyny, podpowiedzcie kogoś. Do takiego picia nie wróciłam już nie smakowała mi kawa po głodówce, grubo po 2 tygodniach wypiłam, a później sporadycznie w pracy, zamiasrt kawy wolałam herbatkę jabłkową z cynamonem. Lekiem z wyboru toksoplazmozy w ci±y jest Spiramycyna - Rowamycyna doustnie, w dawce 3g (9 mln. I wiele osob odebralo to jako niesmaczne delikatnie mowiac. Fakt, lepsze są naturalne sposoby, tyle że wypicie szklanki ciepłego mleka lub melisy nie zawsze działa. [link widoczny dla zalogowanych]
Blady ogień- podaję za Małachowek, chrób jest naprawde mnóstwo, polecam ksiażkę; ja przestrzegam przed braniem bromergonu . Nie musialam brac zadnych lekow przeciwbolowych, i nie byl to ciagly bol, tylko takie chwilowe pobolewanie, trudno mi to opisac, cos czulam. igg 360,4IU/ml A ja juz mam ksiazeczke z sanepidu,i tam jest tylko wynik,niema nic o wskazaniach dotyczacych pracy i terminu waznosci! Jak sobie z tym poradziłaś?? Każdy rodzaj wybielania stosuje się po dokładnym oczyszczeniu zębów za pomocą skalingu lub piaskowania i ich wyleczeniu...
[link widoczny dla zalogowanych]
Mojej mamie i mnie pomoglo wiec waro wyprobowac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
(ktoś pytał wyżej) Są większe, a przy tym wyglądają naturalnie, czyli wszystko tak jak chciałam Zapłaciłam 950zł.
Brat się wkurzył na mnie wtedy i jak już trochę do siebie doszłam to poszłam spać do siostry.
ja uprawiam przerywany z gumka, i przynajmnije sie nie obawiam ze moge byc w ciazy.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum klasy 2 a Lots haha ;D Strona Gwna -> Sprawdziany :D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin